Κατηγορίες & βραβεία

Aναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

1. Best Interior – Non Food Retail

Ο τομέας του λιανικού εμπορίου που δεν αφορά σε τρόφιμα επενδύει σημαντικά στον εκσυγχρονισμό των καταστημάτων και την ελκυστικότητα της εικόνας τους στον πελάτη. Στην κατηγορία εξετάζονται χώροι λιανικής πώλησης στους οποίους έχουν υλοποιηθεί καινοτόμα έργα αρχιτεκτονικού σχεδιασμού – διακόσμησης εσωτερικών χώρων και ανάδειξης των εικαστικών και λειτουργικών στοιχείων τους. Οι συμμετοχές αφορούν στις παρακάτω κατηγορίες:

1.1 Ένδυση – Υπόδηση – Αθλητικά

1.2 Ηλεκτρικά – Ηλεκτρονικά

1.3 Τηλεπικοινωνίες

1.4 Ψυχαγωγία – Πολιτισμός (Είδη Βιβλιοπωλείου, Μουσική, Ηλεκτρονικά Προϊόντα, κ.ά.)

1.5 Do It Yourself (DIY)

1.6 Καλλυντικά

1.7 Τραπεζική Λιανική

1.8 Φαρμακεία

1.9 Κοσμήματα – Αξεσουάρ

1.10 Παιχνίδια

1.11 Οπτικά

1.12 Έπιπλα – Οικιακός Εξοπλισμός – Φωτισμός

1.13 Αυτοκίνητα

1.14 Άλλο

2. Best Interior – Food Retail

Βραβεύεται το κατάστημα τροφίμων που αποτελεί την κορυφαία έκφραση καινοτομίας και ελκυστικότητας για τον πελάτη, αλλά και πρόταση για το σύνολο του κλάδου, ενσωματώνοντας πληθώρα προτάσεων του σύγχρονου σχεδιασμού εσωτερικών χώρων, χρήσης νέων υλικών, αξιοποίησης τεχνολογιών και προτάσεων του σύγχρονου μάρκετινγκ. Υποψηφιότητα δηλώνουν τα καταστήματα που ανήκουν σε αλυσίδα ή λειτουργούν ως αυτόνομη μονάδα, διαθέτοντας κατά το μεγαλύτερο μερίδιο της συλλογής τους τρόφιμα, στις παρακάτω κατηγορίες:

2.1 Σούπερ Μάρκετ

2.2 Αρτοπωλείο – Ζαχαροπλαστείο

2.3 Παντοπωλείο / Ντελικατέσεν

2.4 Καφέ

2.5 Εξειδικευμένο Κατάστημα (Τυροκομικών, Ιχθυοπωλείο, Βιολογικών Προϊόντων, Κάβα κλπ)

2.6 Άλλο

3. Best Interior – Small Retail Store

Το βραβείο απονέμεται σε καταστήματα μικρής επιφάνειας, που διακρίνονται για το καινοτόμο design, το οποίο διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην προσέλκυση των πελατών και την παραμονή τους στον χώρο για πραγματοποίηση αγορών.

3.1 Καταστήματα non food

Αφορά σε καταστήματα λιανικής πώλησης προϊόντων non food (εκτός τροφίμων), όπως περιγράφονται στην κατηγορία 1, με επιφάνεια πώλησης έως 60τμ.

3.2 Καταστήματα food

Αφορά σε καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων (food), όπως περιγράφονται στην κατηγορία 2, με επιφάνεια πώλησης έως 200τμ.

4. Best Interior – Department Store

Βραβεύεται το πολυκατάστημα που με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό του εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τις απαιτήσεις των σύγχρονων πελατών για ελκυστικό και λειτουργικό αγοραστικό περιβάλλον.

5. Best Store Department

Το βραβείο εξετάζει μεμονωμένα τμήματα που λειτουργούν σε χώρους λιανικής πώλησης, εξυπηρετώντας εξειδικευμένες ανάγκες πελατών, σε προϊόντα και υπηρεσίες:

5.1 Best Non Food Store Department

Οι υποψηφιότητες αφορούν σε τμήματα που λειτουργούν εντός καταστημάτων, που δεν ανήκουν στον κλάδο των τροφίμων: τμήμα καλλυντικών, εσωρούχων, ένδυσης- υπόδησης- δερμάτινων ειδών, οπτικών ειδών, αξεσουάρ, κοσμημάτων, επίπλων, οικιακού εξοπλισμού, παιχνιδιών, εξυπηρέτησης-αναμονής πελατών, εστιατόριο-καφέ κλπ.

5.2 Best Food Store Department

Οι υποψηφιότητες αφορούν σε τμήματα καταστημάτων τροφίμων, όπως: τμήμα φρούτων-λαχανικών, κρεοπωλείου, τυροκομικών, ντελικατέσεν, ειδών αρτοποιίας- ζαχαροπλαστείου, αλκοολούχων ποτών (κάβα), ξηρών καρπών, καλλυντικών, ειδών ένδυσης-υπόδησης, αθλητικών ειδών, ειδών οικιακού εξοπλισμού, επίπλων, φωτισμού, ειδών bazaar-εποχιακών ειδών, εστιατόριο-καφέ κλπ.

6. Best Interior – Shopping Mall

Εξετάζονται υποψηφιότητες οι οποίες αφορούν στη διαμόρφωση εσωτερικών χώρων εμπορικών κέντρων, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ελκυστικού περιβάλλοντος που ευνοεί την παραμονή στον χώρο και την περιήγηση στα καταστήματα, τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις που καθιστούν το συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο σημείο αναφοράς υπερ-τοπικής εμβέλειας, κλπ.

7. Best Interior – Shopping Mall Store New

Βραβεύεται το κατάστημα που λειτουργεί εντός εμπορικού κέντρου και ξεχωρίζει για τον εντυπωσιακό και λειτουργικό σχεδιασμό του, που το καθιστά πόλο έλξης για τους επισκέπτες του εμπορικού κέντρου και συνολικά για το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

8. Shop in Shop

Το βραβείο αφορά σε χώρο πώλησης που λειτουργεί εντός καταστήματος, διατηρώντας την αυτονομία του χωροταξικά και σχεδιαστικά. Βραβεύεται ο καινοτόμος και ελκυστικός σχεδιασμός, που προβάλλει με τον καλύτερο τρόπο τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του brand στο οποίο ανήκει.

9. POP Design

Καινοτόμος σχεδιασμός χώρων προώθησης ή / και ολοκλήρωσης της πώλησης (στα ταμεία, την έξοδο του καταστήματος, σε σημεία εντός του καταστήματος, σε εμπορικά κέντρα κλπ). Στη βράβευση μιας υποψηφιότητας στη συγκεκριμένη κατηγορία λαμβάνεται υπόψη η καινοτομία της σχεδιαστικής πρότασης, που υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο τον στόχο της προωθητικής ενέργειας.

10. Store Innovation

Στην κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο έργο ανακαίνισης καταστήματος. Επιλέγεται η υποψηφιότητα που εντυπωσιάζει με τη σχεδιαστική προσέγγιση και την υλοποίηση νέων ιδεών στον τομέα της αρχιτεκτονικής και διακόσμησης εσωτερικών εμπορικών χώρων, την επιλογή νέων υλικών, τη σύγχρονη διαρρύθμιση των τμημάτων που λειτουργούν εντός του καταστήματος κλπ, η οποία αποτελεί μια νέα πρόταση για το κλάδο στον οποίο ανήκει.

11. POP-UP Store

Το βραβείο απονέμεται στο πιο καινοτόμο POP -UP κατάστημα, που εντυπωσίασε κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του με την καινοτομία στον σχεδιασμό και την κατασκευή του, καθώς και με τη συνολική εικόνα του.

12. Concept Store

Βραβεύονται χώροι που έχουν σχεδιαστεί βάσει μιας ξεχωριστής προσέγγισης (concept), που αφορά στην αγοραστική διαδικασία, την προσφορά ιδιαίτερων εμπειριών στους πελάτες, τα προσφερόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τις εκδηλώσεις που διοργανώνονται στον χώρο τους κλπ.
Η κεντρική ιδέα της λειτουργίας του καταστήματος προβάλλεται μέσω της διαμόρφωσης του χώρου και το καθιστά σημείο αναφοράς για το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται.

13. Design & Technology

Βραβεύεται η καλύτερη εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων για τη δημιουργία ενός εντυπωσιακού και λειτουργικού χώρου λιανικής πώλησης, που του προσδίδουν μια σύγχρονη ταυτότητα, σύμφωνα με ό,τι επιτάσσουν οι νέες τάσεις στον κλάδο.

14. Lighting

Βραβεύεται η βέλτιστη αξιοποίηση λύσεων φωτισμού, η οποία δημιουργεί υψηλής αισθητικής και ελκυστικότητας περιβάλλον αγορών, αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, τα πωλούμενα είδη – προϊόντα ή υπηρεσίες.

15. Fixturing

Βραβεύεται η χρήση μόνιμων ή μη κατασκευών και διακοσμητικών στοιχείων που αναβαθμίζουν την αισθητική και τη λειτουργικότητα του καταστήματος, δημιουργώντας ελκυστικό αγοραστικό περιβάλλον.

16. Visual Merchandising

Βραβεύεται η πιο ενδιαφέρουσα και εντυπωσιακή εφαρμογή visual merchandising. Εξετάζεται ο τρόπος που έχει επιλεγεί στο συγκεκριμένο έργο για την προσέλκυση του ενδιαφέροντος των πελατών και την ανάδειξη προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω όλων των διαθέσιμων μέσων που απευθύνονται στις αισθήσεις, όπως ο φωτισμός, η μουσική, το άρωμα, το χρώμα, οι οθόνες, κλπ, αλλά η καλύτερη αξιοποίηση του συνόλου των αρχών του visual merchandising.

17. Store Window

Βραβεύεται η βιτρίνα καταστήματος που έχει καινοτόμο προσέγγιση στον σχεδιασμό, τη χρήση υλικών και τεχνολογιών, επιτελώντας με επιτυχία τον ρόλο της, να τραβά την προσοχή των περαστικών και να τους προσελκύει στο εσωτερικό του καταστήματος.

18. Best International Store

Επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα επεκτείνονται με καταστήματα ή εμπορικά κέντρα εκτός των συνόρων. Στην κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο έργο, στο οποίο υλοποιείται η σύγχρονη αντίληψη της επιχείρησης για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό και τη διακόσμηση στο λιανικό εμπόριο.

19. Best International Pop-up Store New

Επιχειρήσεις με έδρα την Ελλάδα δημιουργούν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα pop-up stores, που συστήνουν στο κοινό της χώρας την επιχείρηση, τα προϊόντα της, το concept λειτουργίας της, συγκεκριμένο λανσάρισμα κ.ά. Στην κατηγορία βραβεύεται το καλύτερο έργο σχεδιασμού και υλοποίησης, που συνεισέφερε σημαντικά στην επίτευξη του στόχου της δημιουργίας του, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού.

Top Rated Award

Top Rated Retail Interiors Project 2017

Το βραβείο απονέμεται από την κριτική επιτροπή στο έργο που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία μεταξύ όλων των υποψηφιοτήτων. Σε περίπτωση ισοψηφίας, η τελική απόφαση λαμβάνεται από την κριτική επιτροπή.

Διοργάνωση



Boussias Communications

Official Publications



σελφ σέρβις
Marketing Week

Μεγάλος Χορηγός



Stanley Black & Decker

Κοιτάζοντας τον χρόνο πίσω, όλα ξεκίνησαν από τρία άτομα: Frederick Stanley, Duncan Black, and Alonzo Decker. Τρία άτομα που με πάθος έχτισαν ισχυρές εταιρείες που ήταν τόσο περήφανοι, ώστε να τους δώσουν τα ονόματά τους.
Εκατοντάδες χρόνια αργότερα, είμαστε περήφανοι να συνεχίσουμε τα κληροδοτήματά τους, και είμαστε περήφανοι για να συνεχίσουμε το όνομα τους.
H StanleyBlack&Decker, κορυφαία κατασκευαστική εταιρεία εργαλείων παγκοσμίως διαθέτει τεράστια γκάμα εργαλείων χειρός και ηλεκτρικών έχοντας κάτω από την ομπρέλα της μεγάλα και αξιόπιστα brands. Με 26 χρόνια παρουσίας στην ελληνικό χώρο και δραστηριοποιούμαστε σε Κύπρο, Ισραήλ και Αλβανία.
Η αποστολή μας είναι να παρέχουμε τα κατάλληλα εργαλεία σε κάθε επαγγελματία και μη ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται σε κάθε πρόκληση. Να χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης και αλληλεγγύης με τους πελάτες μας και να μεγαλώνουμε την οικογένεια της Stanley Black & Decker.
Η μεγάλη γκάμα που διαθέτουμε αποτελείται από μέσα αποθήκευσης (εργαλειοφορείς, πάγκοι,φορητά μέσα αποθήκευσης κλπ) εργαλεία χειρός (κλειδιά, κατσαβίδια, πένσες, σφυριά κλπ) καθώς και εξειδικευμένα εργαλεία (για το αυτοκίνητο, την ηλεκτρολογία, την αεροναυπηγική, την βιομηχανία κλπ) για να καλύπτει τις ανάγκες κάθε κύκλου εργασιών.
Εργαλεία για όλες τις χρήσεις και εφαρμογές, σχεδιασμένα για να διευκολύνουν την εργασία, με αξιοπιστία και αντοχή στην χρήση.

Υπο την Αιγίδα



Χορηγοί Επικοινωνίας